برگزاری جشنواره کایت و بادبادک در همدان/ افزایش شور و نشاط اجتماعی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از برگزاری جشنواره کایت و بادبادک در مجموعه تفریحی و توریستی عباس آباد همدان با حضور بیش از ۴۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا ، محمود رجبی گفت: جشنواره بادبادک که با هدف ارتقای سطح نشاط، شادابی و سلامتی خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده به موضوعاتی همچون آموزش فرهنگ و حقوق شهروندی با معرفی کتاب شهر نمونه، شهروند نمونه، همراه با آموزش خلاق و برگزاری مسابقه در بین کودکان و نوجوانان پرداخته است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: این جشنواره با مشارکت کمیته کایت و بادبادک هیات ورزش‌های همگانی شهرستان همدان و هیات ورزش‌های همگانی استان، خانه مشاغل کاردان کوچولو، مجموعه تفریحی توریستی عباس آباد و با حمایت‌های شرکت سیاحتی علیصدر، شرکت دانش بنیان بهروب و شهرداری منطقه یک همدان برگزار شد.

او تصریح کرد: در حاشیه این جشنواره، فضای نقاشی کودکان، آموزش شهروندی، درست کردن کاردستی بصورت فرفره‌های رنگی و بازی منچ و مار پله شهر نمونه شهروند نمونه، مسابقه، مصاحبه و برنامه‌های متنوعی نیز اجرا شد.

رجبی گفت: در پایان سه شب اقامت رایگان در ویلاهای اقامتی عباس آباد به سه نفر ، ۱۰ کارت هدیه از سوی هیات ورزش‌های همگانی ، ۱۰ کارت هدیه از طرف شرکت دانش بنیان بهروب، ۲۰ عدد فلاکس از سوی شهرداری منطقه یک و ۱۰ مجموعه آموزشی از سوی مرکز جامع آموزش شهروندی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403041700779
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha